Перейти до вмісту

SEO тренди 2024 року

  • від
SEO-trends-of-2024

Ми часто чуємо, що SEO померло. Напевно останні років 10, а може, навіть трохи більше. Мені здається вперше ми це почули 2012 року, коли Google викотив алгоритм Penguin. Але досі у світі цифрового маркетингу SEO залишається одним із ключових факторів успіху, і 2024 рік не стане винятком. Алгоритми пошукових систем, що постійно розвиваються, і потреби користувачів, що змінюються, роблять пошукову оптимізацію динамічною і вкрай необхідною для проєктів будь-якого рівня.

Не будемо описувати всі тренди, які обговорюють у тематичних блогах, зупинимося на тому, яким із них ми приділяємо увагу насамперед.

Використання Штучного Інтелекту в маркетингу та SEO

Як же без нього? AI є потужним інструментом, але поки що він не може замінити людину. Включення AI у ваші SEO-стратегії має доповнювати, а не замінювати роботу людини.

Інакше ми будемо зустрічати такі казуси (джерело):

Інтегруючи ШІ в стратегії SEO не забуваємо, що його використання допомагає в більш точному налаштуванні ключових слів, оптимізації контенту та аналізі намірів користувачів.

Як крок у відповідь з боку пошукових систем, очікується боротьба з контентом, створеним за допомогою AI. Пошукові системи посилюють заходи щодо визначення та покарання неякісного контенту, створеного AI, віддаючи перевагу контенту, створеному людиною.

Оновлення та актуалізація контенту

Оновлення контенту для підтримання його актуальності та релевантності в пошукових системах є важливою стратегією через прискорення життєвого циклу контенту та зростаючу конкуренцію.

Звичайно, насамперед це стосується інформаційного контенту. До речі, на етапі оновлення цілком можна підчищати огріхи генерації, насичувати ключовими словами та доповнювати інфоконтент новими текстовими блоками.

На ілюстрації результат публікації та щомісячного оновлення інфоматеріалу.

Для комерційних проєктів ми рекомендуємо додавати на сторінки блоки зі змінним контентом – кілька таких змінних блоків дають змогу підтримувати свіжість умовно статичних товарних лістингів.

Довгі статті починають працювати все краще і краще

Лонгріди дають змогу використовувати більше ключових слів і надавати читачам цінну і дуже різноманітну інформацію, що сприяє підвищенню рейтингу пошукової системи та органічного трафіку.

Впровадження SGE

Google впроваджує штучний інтелект для створення резюме відповідей на складні запитання, але поки що це не означає зниження трафіку, адже люди, як і раніше, шукатимуть детальну інформацію в статтях.

Розуміння можливостей Google SGE в генерації відповідей на призначені для користувача запити й оптимізація контенту для поліпшення його розпізнаваності та розуміння AI є важливим аспектом SEO.

Побудова тематичного авторитету

На важливість тематичного авторитету, крім логіки 🙂 вказує безліч прикладів. Найпростіший – аналіз нішевих конкурентів у розрізі трафіку та кількості проіндексованих сторінок.

На практиці це реалізується створенням безлічі якісних матеріалів, що охоплюють усі аспекти певної теми, а також наявністю внутрішніх посилань, які демонструють глибину і ширину наданого контенту.

Це важливо для поліпшення ранжування сайтів, особливо у сферах новин, охорони здоров’я, фінансів і політики. Створення окремих якісних матеріалів, що охоплюють усі суміжні підтеми основної галузі, і детальне висвітлення цих підтем допомагає встановити тематичний авторитет в обраній галузі.

E-E-A-A-T – Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness

Експертиза, Авторитетність, Достовірність, Досвід – Double EAT.

Google любить контент, створений реальними людьми з експертними знаннями, і використовує у формулі оцінки контенту “досвід автора”.

У 2024 році E-E-A-T продовжує залишатися ключовим компонентом успішної SEO стратегії. Пошукові системи, включно з Google, дедалі активніше використовують ці критерії для оцінювання якості контенту, що робить їх врахування неймовірно важливим для досягнення високих позицій у результатах пошуку. Зосередження уваги на розробці контенту, який демонструє досвід, експертизу, авторитетність і надійність, не тільки поліпшить ранжування вашого сайту, а й підвищить довіру і лояльність вашої аудиторії.

Локальне та міжнародне SEO

Важливість локалізованого контенту і цільових стратегій для різних географічних ринків зростає, як і необхідність використання багатомовних і мультирегіональних SEO стратегій.

Найчастіше це не так просто, як здається на перший погляд, особливо для глобальних комерційних проєктів.

Не варто забувати

І окремо хочеться зупиниться на тому, що залишається в тренді вже багато років, але чому не до кінця приділяють увагу частина клієнтів:

  • технічна оптимізація;
  • швидкість, доступність і відсутність збоїв;
  • оперативне тестування і впровадження нових ідей;
  • постійний аналіз результатів.

2024 рік обіцяє бути цікавим, ми очікуємо на постійні оновлення алгоритмів, зростання ролі відеоконтенту і соцмереж, появу безлічі сайтів з генерованим непотрібним контентом.

Щоб досягати успіху важливо пам’ятати, що важливе в SEO – це не технології, а люди. Розуміння потреб та інтересів аудиторії, надання цінного і релевантного контенту – ось що дійсно має значення. Впроваджуючи нові технології та стратегії, пам’ятаємо про центральну роль користувача. Тоді, незважаючи на всі зміни та нововведення, у вас у руках буде ключ до успіху.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *