До списку всіх статей

Що таке контент-маркетинг?

Контент-маркетинг (Content Marketing) – це система маркетингу, побудована на створенні та поширенні контенту. Суть стратегії в тому, щоб створювати цікавий і корисний для вашої аудиторії контент, залучаючи таким чином нових користувачів. Контент-маркетинг – для чого він потрібен і які в нього цілі Глобально, контент-маркетинг потрібен для того, щоб залучити нову аудиторію і конвертувати її в […]

Що таке контент-маркетинг?

Контент-маркетинг (Content Marketing) – це система маркетингу, побудована на створенні та поширенні контенту. Суть стратегії в тому, щоб створювати цікавий і корисний для вашої аудиторії контент, залучаючи таким чином нових користувачів.

Контент-маркетинг – для чого він потрібен і які в нього цілі

Глобально, контент-маркетинг потрібен для того, щоб залучити нову аудиторію і конвертувати її в користувачів вашого продукту.

Крім того, контент-маркетинг допомагає:

  • створити імідж компанії,
  • завоювати авторитет на ринку,
  • підвищити впізнаваність бренду,
  • поліпшити репутацію бренду
  • охопити нову аудиторію на перших етапах воронки
  • залучити нових користувачів

Залежно від цілей складається відповідна контент-стратегія, яка охоплює конкретні види контенту і методи його розповсюдження.

Контент стратегія

Контент маркетинг стратегія складається з 3 складових – тема, формат і канал поширення.

  • Тема – це питання або біль вашої ЦА, яку ви вирішите вашим контентом.
  • Формат – це форма подачі контенту – вебінар, стаття, відео-ролик, книга і тд.
  • Канал поширення – це маркетинговий канал, через який ваші потенційні клієнти дізнаються про ваш контент. Це може бути SEO, PPC, YouTube, TikTok, конференція тощо.

Перед складанням стратегії необхідно вивчити цільову аудиторію, яку ви хочете залучити. Потрібно вивчити

  1. Який контент споживає ваша аудиторія
  2. На яких платформах ваша ЦА проводить час

Види, типи і формати контенту

Першою складовою успішної контент-стратегії є вибір типу, виду та формату контенту.

У цьому випадку потрібно визначити тип контенту:

  • текстовий
  • аудіо контент
  • відео

Після вибору типу контенту потрібно визначити його вид:

  • Контент, що продає
  • Розважальний
  • Пізнавальний
  • Залучальний або інтерактивний

Наступний крок – вибір формату контенту. Тут найбільший вибір:

  • Огляди, порівняння, тестування продуктів
  • Кейси
  • Лід-магніти
  • Квізи/опитування
  • Смішні відео/меми
  • Рецензії
  • Презентації
  • Інфографіка
  • Майстер-класи
  • Лонгріди
  • Конкурси та розіграші
  • Відповіді на запитання
  • Live-трансляції
  • Відгуки
  • Конференції
  • Вебінари
  • Подкасти тощо.

Канали поширення контенту

Коли ви визначилися, який контент ви хочете зробити – потрібно визначити, як цей контент просувати. Для цього треба обрати канал поширення. Варіантів багато – сайт, канал на YouTube, соцмережі, групи в месенджерах, інтернет-видання тощо. Як уже зазначалося раніше, вам треба вивчити вашу цільову аудиторію і вибрати той канал, який популярний у вашої аудиторії.

Після вибору каналу поширення контенту потрібно переконатися, що обраний вами формат і вид контенту буде актуальним для цього каналу. Якщо ж обраний формат не підходить, треба повернутися на крок назад або вибрати формат контенту виходячи з можливостей каналу дистрибуції.

Ми виділяємо такі основні канали дистрибуції контенту:

  • Корпоративний блог – допомагає залучити аудиторію через органічний пошук на різних етапах воронки.
  • Соцмережі та YouTube – допомагають охопити більшу аудиторію й утримувати її.
  • E-Mail розсилки – допомагають утримувати аудиторію і збережуть її інтерес до продукту.

Як запустити успішний контент-маркетинг

Запуск контент-маркетингу складається з декількох кроків. Підійшовши до побудови контент-маркетинг процесу ґрунтовно, ви отримаєте працюючу і легко масштабовану систему.

1. Поставте цілі

Сформуйте очікувані цілі від вашої активності. Це допоможе краще підготуватися, а наприкінці допоможе проаналізувати результат.

2. досліджуйте цільову аудиторію

Зберіть дані про вашу ЦА – чим цікавляться, на яких платформах проводять час, який вид і формат контенту популярний серед вашої ЦА.

3. Зберіть запити ЦА і визначте теми

Визначте, що цікаво вашій ЦА. Ваш контент має бути корисним для цільової аудиторії.

4. Складіть контент-план

Визначивши інтереси вашої аудиторії, складіть план згідно з яким ви будете створювати новий контент. План має включати графік публікації, види і формати контенту, пріоритизацію згідно з очікуваним ефектом. На цьому етапі ви можете додатково прорахувати витрати на виконання плану.

5. Підготуйте якісний контент

Створюйте контент згідно з вашим планом. Публікуйте його, рекламуйте та залучайте нових користувачів.

6. Оптимізуйте контент

Проводьте регулярний аналіз, який контент краще працює. Пробуйте коригувати контент-план у бік більш успішного варіанту або покращувати менш успішний контент.

Як перевірити ефективність контент-стратегії

Для вимірювання результатів потрібно перевести поставлені цілі у вимірні метрики. Використовуйте метрики охоплення, взаємодії, переглядів, лайків тощо. Ви можете використовувати інструменти збору статистики в рекламних кабінетах або на вашому сайті. Порівняйте очікувані результати з фактичними. Аналіз результатів покаже наскільки успішною була ваша контент-стратегія.

Після аналізу ефективності виберіть найуспішніші канали та формати контенту і продовжуйте їх розвивати.

Контент маркетинг як частина SEO

З точки зору SEO, контент-маркетинг є способом залучити більше цільового трафіку на сайт шляхом охоплення попиту в органічному пошуку. SEO дає змогу охопити користувачів на різних етапах воронки і надалі перевести в категорію “клієнт”. Контент-маркетинг у SEO працює наступним чином:

  • Збираємо семантику і вибираємо теми для створення контенту.
  • Готуємо хороший контент, який буде цікавий користувачеві, зазвичай це статті.
  • Розміщуємо контент на сайті.
  • Просуваємо контент у ТОП пошукової видачі, отримуємо трафік.
  • Використовуємо різні методики для конвертації трафіку.

Висновок

Загалом, контент-маркетинг – це основа будь-якого просування. Найважливіша частина – правильний аналіз аудиторії перед складанням контент-стратегії. При цьому, часто очікування і результати не збігаються. Будьте відкриті до експериментів і тестуйте різні формати та канали.

Обговорення

0 коментарів
Коментарів ще немає...
Будьте першим, хто поділиться своєю думкою!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Ви успішно залишли заявку.
Ми з Вами звʼяжемось найближчим часом.

Ой...

Щось пішло не так. Спробуйте ще раз.
Спробувати ще раз